Kontakt i wsparcie autora bloga

wsparcie-595x345

Witam na moim blogu

Alternatywna Rzeczywistość powstała tylko i wyłącznie z pasji, jaką darzę do tematów, które opisuję na niniejszym blogu. Celem mojej działalności jest rozpowszechnienie wiedzy przede wszystkim na temat narodzin cywilizacji i odfałszowaniu zakłamanej historii świata. Wy- Internauci– jesteście moją największą motywacją oraz koniem napędowym do rozwoju w dziedzinie, jaką się zajmuję.

Moja praca, często, wiąże się też z kwestiami finansowymi. Faktem jest, że zdecydowana większość mojej działalności realizowana jest z moich osobistych środków pieniężnych. Chodzi np. o wydanie książki i podróże, jakie niejednokrotnie odbywam, w celu zdobycia potrzebnych informacji (są to wbrew pozorom całkiem konkretne sumy pieniężne).

Dlatego też zwracam się do Was z prośbą o wsparcie w tej materii. Jeżeli podoba Ci się moja praca możesz mnie wesprzeć przelewając dowolną kwotę na konto o numerze:

65 1050 1793 1000 0092 5955 9566 (ING BANK ŚLĄSKI)

Liczy się każda złotówka!

0048-baner-dziekuje

Kontakt z autorem blogu drogą mailową:

lukaszkulak92@wp.pl

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kontakt. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Kontakt i wsparcie autora bloga

  1. Krzysztof pisze:

    Świetny Blog! Gratuluje Świetnych artykułów i serdecznie pozdrawiam!

  2. grzegorz rojszyk pisze:

    tak kawalek dobrej pracy LUKASZU spora ilosc materjalu jest tu zgromadzona.Mam propozycjie zeby ta praca nie poszla na marne w stylu ciekawostki moge pomuc uzupelnic ten kalal PRAWDA

Dodaj komentarz