Nanotechnologia sprzed 300 000 lat w górach Ural

 

ural-2

Na całej kuli ziemskiej istnieją ślady po wyrafinowanych cywilizacjach, które rozwijały się na naszej planecie w przed tysiącami lat. Jednym z miejsc, gdzie znaleziono pozostałości po zaawansowanych kulturach są góry Ural.

Ural, to pasmo górskie zlokalizowane w Rosji, stanowiące część granicy (umownej) pomiędzy Europą i Azją. Jak wynika z przeprowadzonych badań w przeszłości, na opisanych terenach działy się rzeczy co najmniej nieprawdopodobne- przynajmniej w świetle oficjalnych teorii dotyczących rozwoju cywilizacji na Ziemi.

Otóż w 1991 roku, w okolicach brzegów rzek Kozhim, Narada i Balbanyu w Rosji, odkryto bardzo małe przedmioty, m.in. w kształcie spirali, których pochodzenie do dziś nie jest jasne. Według naukowców te tajemnicze obiekty mogą być pozostałością po kulturze, która zdolna była do produkcji nanotechnologii. Najbardziej szokujący jest jednak fakt, że znalezione obiekty mogą liczyć sobie nawet do 300 000 lat.

ancient-nanostructures-in-ural-mountains_0 Elementy odnalezione w górach Ural przedstawiają m.in. cewki i spirale

Spirale, ale także cewki, uchwyty, i inne niezidentyfikowane bliżej rzeczy odnaleziono podczas prac geologicznych powiązanych z ekstrakcją złota w górach Ural. Według analiz prowadzonych przez Rosyjską Akademię Nauk zlokalizowaną w mieście Syktywkar, największy z obiektów wykonano z miedzi i mierzy ok. 2,5 cm, podczas gdy najmniejsze składają się z wolframu i molibdenu, a ich długość wynosi 1/10 000 cala. Warto dodać, że wiele z przedmiotów odzwierciedla tzw. Złotą proporcję.

nano-coilsSpirala licząca od 20 000 do 300 000 lat

Ich kształt sugeruje, że są one wyprodukowane sztucznie i nie występują naturalnie w formie metalowych fragmentów w naturze. W rzeczywistości stwierdzono, że obiekty są bardzo podobne do takich samych miniaturowych elementów znanych we współczesnej nanotechnologii.

Choć niektórzy twierdzili, że te maleńkie struktury są jedynie resztkami pozostawionymi po rakietach testowych odpalanych z pobliskiej stacji kosmicznej Plesetsk, to według raportu Instytutu w Moskwie ustalono, że są one zbyt stare, by pochodzić z nowoczesnej produkcji.

W 1996 roku dr E. W. Matvejeva z Centralnego Departamentu Badań Naukowych Geologii i Eksploatacji metali szlachetnych w Moskwie, pisze, że mimo tysięcy lat, składniki są pochodzenia technologicznego. Kawałki te znaleziono na głębokość od 10 do 40 stóp (od 3 do 12 metrów), co oznacza, że w ujęciu geologicznym ich wiek może wahać się od 20,000 do 318,000 lat!

Artefakty badano w czterech różnych placówkach naukowych w Helsinkach, Sankt Petersburgu i w Moskwie. Niestety wydaje się, że dalsze badania nad tymi drobnymi strukturami wydają się być zakończone, jako że w 1999 roku zmarł dr Johannes Fiebag- główny inicjator prac badawczych nad przedmiotami. Tutaj jego biografia: (https://pl.wikipedia.org/wiki/Johannes_Fiebag).

Z tego co mi wiadomo, tego typu artefaktów jest znacznie więcej (nawet bardziej szokujących), tyle tylko, że nikt nie ma odwagi otwarcie o tym mówić. Pewien rosyjski naukowiec- geolog- powiedział mi np. że on osobiście spotkał się elementami przypominającymi fragment jakiejś maszyny (dosyć skomplikowany w budowie), który odnalazł na głębokości ok. 40 metrów pod powierzchnią ziemi- również w Rosji.

To, że na Ziemi w zamierzchłej przeszłości istniały bardzo zaawansowane cywilizacje nie ma wątpliwości, problem w tym, że kiedy przychodzi do konkretów rzadko kto ma odwagę podjąć się próby opublikowania własnych badań lub przybliżenia prac swoich kolegów po fachu. Dlatego też często informacje na temat pozostałości po dawnych kulturach są fragmentaryczne i tak naprawdę nieznane samym naukowcom!

 

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Inne miejsca świata. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Nanotechnologia sprzed 300 000 lat w górach Ural

  1. kawaczka pisze:

    Ale fajnie. W ogóle fajnie by było tam mieszkać ale minęło dużo czasu i jusz się nieda. Fajnie by było. W ogóle fajnie że coś takiego fajnego tam mieli. Jakieś druty i inne fajne żeczy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s