Konkurs

 

14702491_316011422109155_5290133908089860818_n

Zawsze podkreślam, że celem mojej działalności jest rozpowszechnianie wiedzy nt. przeszłości naszej planety i ludzkości, tak by świadomość ludzka stale wzrastała.

Dla mnie koniem napędowym jest właśnie wasza aktywność i zainteresowanie moją pracą, dlatego też…

Ogłaszam konkurs. Jeżeli chciałabyś/chciałbyś podzielić się swoimi przemyśleniami na poruszane przeze mnie tematy, bądź masz chęć opublikować własny tekst na moim blogu skontaktuj się ze mną:

lukaszkulak92@wp.pl.

Dla osób, które odważą się zaangażować w tworzenie mojej strony, mam prezent w postaci ostatnio wydanej przeze mnie książki  „W poszukiwaniu Źródła- korzenie cywilizacji na Ziemi” (lub „Zatajona prawda”) .

Jeżeli tekst przypadnie mi wyjątkowo do gustu wysyłam dwie książki!

Pozdrawiam
Łukasz Kulak

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

